Un avion, se legana…..

L

Locul Faptei

Dimineata, am obiceiul “boieresc” de a face cafeaua si apoi ochiul pe ziar, ce sa fac, copilarie nefericita. Spre rusinea mea incep cu “ziarele colorate” asta ca sa vad cam in ce hal am mai ajuns. Sincer, odata cu vara si cu „agitatia hormonala”, nivelul actiunii a coborat mai jos de genunchiul porcului si gafaie cu zoaiele pana la gat. Dar nu despre asta voiam sa zic ci despre evenimentul cu avioanele de la Otopeni. Mare stire si bomba de presa incidentul cu: un pilot grec, tanalau si poate debutant, un avion Tarom fara nicio vina si un controlor de trafic distrat si peltic, cu o engleza nivel, maxim incepatori cursul 2. Nu trebuie sa faci mare discutie in jurul faptului ca baiatul cu dirijatul, despre care io nu pricep cum se intelege cu pilotii si pe care culmea il cheama Ceausescu, n-a bunghit pe monitor faptul ca grecul a plecat de capul lui pe pista si era sa faca bum-bum cu Taromul care ateriza. Asta imi aduce aminte de o povestire a unui prieten de la tara despre unul care isi luase carnet de camion de cateva zile, prin ’71 si putea sa circule si el de pe camp pe sosea. Asta, dupa ce a mers de la Tr.Magurele la Alexandria a zis ca, asa trafic ca pe judetean “nu se ezista” si n-a vazut in viata lui. Si cred ca a intalnit 3 masini, la vremea aia, in 20 de km.

Coada la decolare

Acum vin si zic, daca al nostru controlor era sa ciobeasca 2 avioane din 3 ma gandesc cam ce-o fi in sufletelul colegilor lui de pe Heathrow sau Frankfurt. Una peste alta, bine si asa si bafta la engleza.

 

Publicat in D'asta zic

3 Comentarii

  1. Florin

    Sa stii ca putini au observat engleza de balta a personajului cu pricina. Multi din cei ce pretind ca stiu engleza, se refera la engleza vorbita de acel coordonator din turnul de control.

  2. cum dumnezo o ajuns ala acolo, nu stiu :)) eu stiam ca daca vroiai sa ajungi dirijor de trafic aerian trebuia sa dai niste teste destul de grele (inclusiv engleza)!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*