Noua Diva si Generalii audientelor

Suntem cumva victimele unor conspiratii perverse ale unor persoane frustrate, neimplinite sexual si moral? Incerc sa-mi mijesc ochii ca sa pot vedea cam cum arata fiintele sau entitatile care ticluiesc asemenea orori. Ce fata de balauri, jumatate om jumatate peste, au aceste jivine care vomita selectiile asta de cuvinte?

In ce fel am involuat de la puiul nascut cu trei picioare din „Evenimentul Zilei” de la inceputul anilor ’90 la pofta asta nestavilita de orgie explicita. Noi suntem cei care cerem asta sau toti editorii de ziare si producatorii de TV s-au raliat in cuget si simtire sexuala?

Plec de la faptul ca in 12 ore un filmulet cu o pereche de chiloti scosi din cur aduna 15 mii de vizualizari, pentru ca in aceeasi seara proprietarara lenjeriei sa se prezinte dezinvolta si fara pic de rusine ca si designer vestimentar la “Acces DinRect” (una dintre productiile despre care spuneam ca imi este rusine ca le-am facut) si asta e un exemplu. Si apoi incerc sa intru in mintea celor care promoveaza subiectele si maniera asta de abordare cu dezinvoltura si tenacitatea cu care merge Mircea Badea la sala. Care sunt reperele morale ale acestor “formatori de opinie” care ridica la rang de Diva, o Tonciu, o Blonda a lu’ Iri, o Buruiana, o Stramba, o Crudu, o Bianca….. si lista poate continua cu aceste tag-uri in jurul carora graviteaza esenta unor articole de prima pagina? Sau cum au ajuns expresiile, auzite doar in cartierele muncitoresti, de genul: “sfarc in gura”, “si-a scos chilotii”, “cur tare”….sa reusesca sa se constitue in titluri principale?  Poate nu stiati dar lighioanele astea zac toata ziua in fata unor boluri cu laturi, in cocini mizere si atunci cand zoaiele se termina ele guita de foame si mass media de profil mai scoate de la chimir niste maruntis si le mai arunca acolo, cu conditia sa-si traga borhotul pe cap si sa ragaie cu zgomot la final spre satisfactia publicului.

Televiziunea a ajuns ca bordelul: ti-e rusine sa intri dar te simti bine inauntru.

Sa grohaiti bine.

 

Publicat in D'asta zic

8 Comentarii

  1. Cristi

    O spun si aici, si o spun oriunde: este un mit care spune ca oamenii cer tampeniile astea. Nu cred! Ai spus si in text: eu cred ca doar editorii si producatorii imping aceste lucruri fortat in ziare sau pe sticla. Foarte multa lume nu are timp de tampeniile de la tv sau cele din ziare. Acelasi lucru si despre neterminabilele talksho-uri de la antene si irealitatea. Mi se par tot vulgare ca si chilotii aleia sau fundul alteia…

  2. Anina

    acelasi lucru si pe mine ma deranjeaza, la fel cum ma scoate din sarite replica clasica a realizatorului unei emisiuni ca „abces din rect”: „noua nu ne place, dar asta cere publicu'” – sa mori tu?! pai daca asta-mi bagati pe gat, nu-mi ramane altceva decat sa opresc tv-ul ori ma reprofilez pe cartoon network sau minimax… asta ca sa nu deschid subiectul cu „happy hour”, alta emisiune care s-a murdarit. lasa, mai bine facebook, emisiuni sportive, ziare si descarcat filme.

  3. Florin

    Probabil televiziunile vor sa faca rating cu internautii ce viziteaza zilnic site-urile porno. Foarte bine a punctat @Anina mentionand declaratia celor de la „Acces direct”. Totusi, aceasta este o problema globala. Pana la urma, esti ceea ce urmaresti. Alegi prostia, rezulta ca esti un …

  4. edy

    Foarte adevarata concluzia din final,vesela si trista in acelasi timp…

  5. Iulian

    Sincer, din pacate chiar exista public pentru asemenea jeguri de „emisiuni” si „ziare”,facute si scrise de catre jurnalistii curului.Ca trei sferturi din populatia Romaniei e formata din retarzi.Fara nici o exagerare.Chiar ai scris ca in 12 ore acel filmulet a adunat 15000 de vizualizari.Un calcul simplu: intr-o ora-1250
    -intr-un minut-aproape 21(20,83)mai exact.:-P
    Adica, in fiecare minut,alti 20 de retarzi se holbau la niste chiloti…in fata unui monitor.
    Concluzia………………………

  6. diana ilie

    mie imi place foarte mult poza cu mistretul in umbra te-ai gandit mult cand ai pus-o?

  7. Mihaita Susanu

    EU m-am profilat pe Paprika TV si pe Discovery, ba chiar imi iau fata in brate si ma mai uit la desene animate din`alea vechi nu noutati cu vome si scarbosenii.Talk Shtourile(si nu ma pun pe enumerat ca ma plictisesc)de la toate televiziunile,ma lasa rece ca pe majoritatea romanilor.Nu mai spun ca pe Prima ma uit doar la carcotasi,trazniti,cate un film si ocazional la stiri daca nu dau porcarii gen viol crime si alte oribilitati.Nici eu nu inghit faza cu „romanul cere asta”.

  8. Lucian

    „Cere si ti se va da” spune un proverb.
    Si eu am fost de parere ca editorii frustrati sunt problema si poate chiar asa a fost la inceputurile „fenomenului”.
    Dar acum daca te uiti la ceea ce cumpara si citesc romanii pe autobus, pe banca, acasa sunt (nu.. nu carti de educatie sau cultura) revistele bine cunoscute pline de „grohaituri”.
    Si atunci…
    E mai usor sa creezi ceva care stii sigur ca va prinde la public decat sa incerci sa educi.
    Banii „vorbeste”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*